Thursday, February 19, 2009

难忘

二月七日

前一晚我很迟睡,在念慈家玩到很夜,之后还要载Jacy回家。到家时已是两点多了,倒头就睡了。

今天十二点多才醒过来,心情就一直很不安。傍晚会跟她出去,而且还有一些话要告诉她呢!

下午时,妈妈才告诉我今晚要用车,要我早点回。

五点多,到了宿舍载她,过后去吃晚餐。到了目的地已经八点多了,路程上好塞车。

在里面走走,拍些照片。平时不拍照的她,今天还是和我合照了。原本我的手机的相机有问题,但重新启动后就没问题了。

其实之前就告诉她我有话对她说,当天她也一直追问我。但我还是留到回程时才告诉她。不是我对自己没信心,但万一不是,那就会很扫兴。如果是那样,当时还真的不知道还要不要去玩了呢?

这之前就练习了好几次要怎么对她说,但最后还是不按牌理出牌。也许这样更好,更真实吧!

最后,她答应我了。真的很开心,很开心。我真的喜欢她。

3 comments:

  1. wow wow!!!!Freeman not free ady oh..Change back to M@M@ ba..hehe anyway.congratulations ba though it shocked,even til now..:P

    ReplyDelete
  2. happy birthday to zhen hao~~~
    this year birthday must so special ba with ur sweet sweet bloom of relationship....^^
    i m same as jacy quite shock too when heard abt this news, but happy for zhen hao...gong xi gong xi....
    hehe don know will zhenhao free to bring our 2 daughters out to have fun or not lo in future...bcoz no more freeman le la...
    anyway wish zhen hao n ss happy ever after...

    ReplyDelete
  3. Oh, I thought just want to record down what have happen, I didn't thought you both will read it. Anyway, thanks for all the wishes. Lian Chee and Jacy don't worry, your M@M@ will continue bring you both go out to have fun.

    ReplyDelete